Mislukte producten

Mislukte producten

Ideeën voor nieuwe producten zijn er altijd.  Veel ideeën komen nooit tot een werkelijk product. Maar er zijn ook ideeën geweest die maar beter bij een idee hadden kunnen blijven. Hieronder een lijst met mislukte producten.

Mislukte producten

  1. Groene ketchup van Heinz. De mensen raakten in de war door de kleur. Tomaten zijn immers rood.
  2. Blauwe cola van Pepsi. Het publiek vond dit een onlogische kleur.
  3. De geurbioscoop. Sommige geuren kwamen te laat, andere bleven te lang hangen.
  4. De plastic fiets. Het buizenframe was niet sterk genoeg en de fiets was lelijk.
  5. De Ford Edsel. De versnellingen zaten met knopjes op het stuur. Dat was onhandig. Als je wilde toeteren, liep je het risico ineens in zijn achteruit te gaan.
  6. Google Glass. Daar was onvoldoende belangstelling voor.
  7. De BIC for Her (balpen speciaal voor vrouwen). Daar was geen behoefte aan.
  8. De CueCat (streepjescodescanner voor thuis). Het publiek vond dit een overbodig product.

Ingezonden door: Wim Burggraaf
Bron: Het blad Quest

ComputerComputer

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *